Dostęp do informacji niezamieszczonej w BIP
Informacja publiczna, która nie została udostępniona w niniejszym Biuletynie Informacji Publicznej jest udostępniana na stronie internetowej PCPR pod adresem http://plonsk.pcpr.info/ lub na wniosek.
Informacja publiczna, która może być niezwłocznie udostępniona, jest udostępniana w formie ustnej lub pisemnej bez pisemnego wniosku.
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej można złożyć:
1. pocztą tradycyjną na adres:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Płońsku
ul. ks. Jerzego Popiełuszki 14
09-100 Płońsk
2. pocztą elektroniczną na adres: pcprplonsk1@wp.pl
3. za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej na platformie ePUAP
Udostępnianie informacji publicznej na wniosek następuje w sposób i w formie zgodnej z wnioskiem, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje PCPR nie umożliwiają udostępnienia informacji w sposób i w formie określonych we wniosku. Jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona w sposób lub w formie określonych we wniosku, PCPR powiadamia pisemnie wnioskodawcę o przyczynach braku możliwości udostępnienia informacji zgodnie z wnioskiem i wskazuje, w jaki sposób lub w jakiej formie informacja może być udostępniona niezwłocznie. W takim przypadku, jeżeli w terminie 14 dni od powiadomienia wnioskodawca nie złoży wniosku o udostępnienie informacji w sposób lub w formie wskazanych w powiadomieniu, postępowanie o udostępnienie informacji umarza się.
Udostępnianie informacji publicznej na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku, z następującymi zastrzeżeniami:
1. jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku, PCPR powiadamia w tym terminie o powodach opóźnienia oraz o terminie, w jakim udostępni informację, nie dłuższym jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku,
2. jeżeli w wyniku udostępnienia informacji publicznej na wniosek PCPR ma ponieść dodatkowe koszty związane ze wskazanym we wniosku sposobem udostępnienia lub koniecznością przekształcenia informacji w formę wskazaną we wniosku, PCPR może pobrać od wnioskodawcy opłatę w wysokości odpowiadającej tym kosztom. PCPR w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku, powiadomi wnioskodawcę o wysokości opłaty. Udostępnienie informacji zgodnie z wnioskiem następuje po upływie 14 dni od dnia powiadomienia wnioskodawcy, chyba że wnioskodawca dokona w tym terminie zmiany wniosku w zakresie sposobu lub formy udostępnienia informacji albo wycofa wniosek.
Podstawa prawna: ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U.2014.782 j.t. z późn. zm.) dostępna tutaj
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej na stronie BIP, poniżej link do wniosku