2017-04-10

Zamówienie na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek

Znak sprawy: PCPR.I.343/2/2017                                                   Płońsk, dnia 10.04.2017 r.

 

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Płońsku

 

Na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015, poz. 2164z późn. zm.) oraz Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Płońsku (Zarządzenie Nr 14/2015 Dyrektora PCPR z dnia 23 października 2015 r.), Zamawiający – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Płońsku, ul. Związku Walki Młodych 10, 09 – 100 Płońsk zaprasza Wykonawcę do złożenia oferty cenowej w ww. postępowaniu.

 

I.     Opis przedmiotu zamówienia:

1.    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych do siedziby Zamawiającego zgodnie z Wykazem rzeczowo – ilościowym (Załącznik nr 1a)

2.    Załącznik nr 1a przedstawia szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego dotyczący materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych, zawiera rodzaj materiałów oraz ich szacunkowe ilości w okresie objętym zamówieniem.

3.    Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana w miarę pojawiającego się zapotrzebowania Zamawiającego, bez względu na wartość dostawy. Dostawa nastąpi w terminie 4 dni roboczych od złożenia przez Zamawiającego zamówienia w formie elektronicznej lub telefonicznie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji dostawy w terminie krótszym niż określono powyżej w uzasadnionych przypadkach w uzgodnieniu z Wykonawcą.

4.    Dostawy będą realizowane partiami w ilościach wskazanych w każdorazowym zamówieniu Zamawiającego. W przypadku dostarczenia materiałów innych niż zamówione przez Zamawiającego lub braków ilościowych, Wykonawca zobowiązuje się do ich wymiany na materiały właściwe lub dostarczenie brakujących materiałów w terminie 4 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego.

5.    Zamawiający może dowolnie zmniejszyć ilość zamawianych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych określonych szacunkowo w Wykazie rzeczowo – ilościowym (Załącznik nr 1a) oraz złożonej ofercie w zależności od potrzeb. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje  żadne roszczenie finansowe lub prawne.

6.    Zamawiający może zwiększyć ilość zamówionych materiałów w zależności od potrzeb własnych do limitu środków finansowych.

7.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych nie wymienionych w Wykazie po cenach wynikających z ogólnie dostępnego cennika Wykonawcy na dzień złożenia zamówienia przez Zamawiającego do limitu posiadanych środków finansowych

8.    Zamawiający wymaga by materiały eksploatacyjne nie były regenerowane, tj. takie, które wytworzono przez samo uzupełnienie środka drukującego lub z pomniejszeniem procesu produkcyjnego.

9.    Zamawiający wymaga by dostarczone materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych spełniały następujące wymagania:

1)      Muszą być fabrycznie nowe

2)      Muszą być pakowane pojedynczo, dostarczone do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy, w przypadku dostawy zamienników (produktów równoważnych) wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy dany zamiennik (produkt równoważny)

3)      Muszą posiadać datę ważności nie krótszą niż 12 miesięcy od daty dostarczenia Zamawiającemu.

4)      Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie materiał o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych (pojemność tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do materiału oryginalnego, pożądanego przez Zamawiającego. Jednocześnie musi on być fabrycznie nowy. Po jego zainstalowaniu w sprzęcie na monitorze oraz panelu kontrolnym sprzętu nie mogą się pojawiać żadne negatywne komunikaty (np. produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tonera lub pokazuje komunikaty o nieoryginalności zastosowanego materiału). W przypadku gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie tonera, produkt równoważny musi posiadać analogiczny element.

10.         Stosowanie produktów równoważnych oferowanych przez Wykonawcę nie może naruszać warunków gwarancji sprzętu, pod rygorem odpowiedzialności Wykonawcy za jej utratę

11.         Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu niezależnie od tego czy sprzęt jest objęty gwarancją producenta czy w okresie pogwarancyjnym, spowodowane używaniem dostarczonych materiałów eksploatacyjnych.

12.         Jeżeli na skutek awarii sprzętu wynikłej z winy zastosowania materiałów równoważnych Zamawiający utraci gwarancję producenta urządzenia, w ramach rekompensaty za utracone korzyści wykonawca w drodze stosownej umowy będzie zobowiązany do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres udzielonej gwarancji, bez zmiany jej warunków.

13.         Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość zamówienia.

 

II.     Termin realizacji zamówienia:

1.    Zamówienie realizowane będzie w terminie:

a)                    Rozpoczęcie – od dnia zawarcia umowy, zależnie od potrzeb Zamawiającego

b)   Zakończenie – do 31.12.2017r. z zastrzeżeniem, że w przypadku wcześniejszego wykorzystania limitu środków finansowych określonych w § 5 ust. 1 umowy, umowa wygasa w terminie wcześniejszego wykorzystania środków finansowych.

2.    Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana w miarę pojawiającego się zapotrzebowania Zamawiającego, bez względu na wartość dostawy. Dostawa nastąpi w terminie 4 dni roboczych od złożenia przez Zamawiającego zamówienia w formie elektronicznej lub telefonicznie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji dostawy w terminie krótszym niż określono powyżej w uzasadnionych przypadkach w uzgodnieniu z Wykonawcą.

3.    Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 900 – 1500 do siedziby Zamawiającego:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Płońsku

ul. Związku Walki Młodych 10

09 – 100 Płońsk

Parter, pokój 104

III.     Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty- jest najniższa cena

IV.     Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dla każdego produktu równoważnego dołączył do oferty dokument (np. certyfikat zgodności technicznej z oryginalnymi materiałami lub inny dokument), wydany przez niezależny przedmiot uprawniony do kontroli jakości, potwierdzający, że wydajność oferowanego materiału równoważnego jest taka sama lub wyższa w stosunku do oryginalnego materiału, produkowanego przez producenta sprzętu wymienionego w załączniku nr 1a. właściwymi normami, według których określona zostanie wydajność są stosowane przez producentów normy:

a)      ISO/IEC 19752 – norma pomiarów wydajności tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np. wielofunkcyjne urządzenia posiadające komponenty drukarkowe),

b)      ISO/IEC – norma pomiarów wydajności kartidży tonerowych dla kolorowych drukarek laserowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym (np. wielofunkcyjne urządzenia posiadające komponenty drukarkowe),

Zamawiający wymaga, aby załączone dokumenty były w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski.

V.  Miejsce i termin złożenia oferty:

1.    Formularz oferty cenowej (Załącznik Nr 1 wraz z wykazem rzeczowo – ilościowym Załącznik 1a)

2.    Dokumenty wynikające z pkt. IV niniejszego Zaproszenia

3.    Pełnomocnictwo jeżeli zostało udzielone

należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Płońsku, ul. Związku Walki Młodych 10, 09 – 100 Płońsk, pokój 104 parter, w terminie do dnia 18.04.2017r. do godziny 1400 w kopercie zaadresowanej do Zamawiającego z napisem: „Oferta (znak sprawy: PCPR.I.343/2/2017) w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Płońsku”

VI. Informacje uzupełniające:

1.      Przed podpisaniem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem właściwego rejestru: np. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2.      Jeżeli jako najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć umowę regulującą współpracę Wykonawców w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę).

 

     Wszelkich informacji oraz wyjaśnień związanych z przedmiotem zamówienia udziela:   Jolanta Konczewska – tel. 23 662 75 49 wew. 14

 

 

                                                                                                               ZAMAWIAJĄCY

 Dyrektor

Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Płońsku

mgr Agnieszka Piekarz

 

Załączniki:

1.        Formularz oferty cenowej – Załącznik nr 1

2.        Wykaz rzeczowo – ilościowy – Załącznik 1a

3.        Wzór umowy – Załącznik nr 2

 

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..